Thursday, April 15, 2010

..........suamiku......................

Alkisah seorang suami yang sangat shayangKAN ISTERI DIE..(saya rase la)hikhik....meh kita tengok ape die buat





jeng...jeng...jeng...wah berterabur.....hancur lebur dapur ku....semua ada tisu kat situ...mcm ulam petal pun ade kat situ...pelik...jadi ke masakan nyer...time nie saya buzzzyyy...jadi en suami volunteeer nak masak...besh giler dapat suami pandai masak...atlease kalo kita sakit xpyh risau dah sape nak masak...pastu leh manje2 hikhik (gatai kan)


dan hasilnyer ini...sungguh myelerakan saya...siap ade bandung cincau lagi...kau ade????sedap xhinggat...standard mak-mak masak....untung kan saya...Alhamdullilah...setakat ini kami berdua belum lagi suka suki gi makan kat luar...sngt berjimat...secara xlangsung banyak masakan dah saya tau hasil ajaran dari suami saya....love u so muchhh.......

0 comments: